FRI FRAGT PÅ ALLE DANSKE ORDRER TIL PAKKESHOP - GÆLDER RESTEN AF APRIL

VILKÅR

HANDELSBETINGELSER

PRISER & BETALING

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. 25% moms, men eks. porto.
 
Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl.
 
Der kan betales med: Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, JCB og American Express. Beløbet trækkes fra kontoen, når ordren afsendes.
 
Det er sikkert at handle med kort hos LIMONADE, da kontooplysninger sendes direkte til PBS i krypteret form (SSL). På denne måde har ingen andre end PBS adgang til kontooplysningerne. Ligeledes kan kun det beløb, der er angivet, trækkes fra kontoen.
 
LIMONADE tilbyder levering i hele verden. Kunder med bopæl uden for EU kan handle vha. bankoverførsel til:

IBAN:   DK3430003118385349
SWIFT:  DABADKKK
 
Kontakt LIMONADE for yderligere information: webshop@limonade.dk

RETUR & OMBYTNING

Der er 14 dages retur- og ombytningsret hos LIMONADE. Retten gælder fra det tidspunkt varen modtages. Ved returnering eller ombytning skal varen være ubrugt og ubeskadiget. Dette er også gældende for den emballage og mærker der måtte være på varen.

Ved ordren er vedlagt en returlabel, som bedes benyttet ved ombytning og returnering. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.


Ved returnering eller ombytning:

1) Sæt den vedlagte returlabel fast på pakken.

2) Indlever pakken i en GLS pakkeshop. Find den nærmeste pakkeshop her.

3) Når vi har modtaget pakken og godkendt returneringen, tilbageføres returbeløbet til den konto, der blev benyttet ved købet.

Omkostninger til porto afholdes af køber. Dette gælder også ved ombytning til anden vare. Den vedlagte returlabel er således ikke forudbetalt, men vil blive fratrukket købsbeløbet.

Ombytning gøres nemmest ved at returnere varen og lave en ny bestilling i shoppen.


REKLAMATIONSRET

LIMONADE yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder fabrikations- og materialefejl, der er opstået ved normal anvendelse af varen. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage grundet forkert anvendelse, dårlig vedligeholdelse, voldsomme eller uautoriserede indgreb.

Reklamationen skal meddeles LIMONADE indenfor 2 måneder efter fejlen er opdaget. Herefter returneres varen til LIMONADE, som tager sig af reparation, ombytning eller kreditering, alt efter aftale. Det er købers pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.

Ved reklamation skal der medsendes kvittering for købet.

Returvarer / reklamationer sendes til
 
LIMONADE
H. C. Ørsteds Vej 41C
1879 Frederiksberg C


ØVRIGE FORBEHOLD

Der tages forbehold for varegengivelsen på webshop. Vi bestræber os på, at gengive varernes faktiske udseende bedst muligt, men vi kan ikke garantere, at varens farve på skærmen er en nøjagtig gengivelse af den fysiske vare.